diamant
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

daglijst bij fluid replacement

2 plaatsers

diamant :: HD

Ga naar beneden

daglijst bij fluid replacement Empty daglijst bij fluid replacement

Bericht  Gerrie vr apr 05, 2013 11:03 am

hallo jongens,
vorige week in het diamant overleg hebben wij het gehad over de daglijst bij HJDF online, deze ziet er anders uit. Toen was mijn voorstel om tegen de verpleging te zeggen, dat zij bij fluid replacement ook zo'n daglijst kunnen gebruiken. Als zij aan de secr doorgeven dat patient fluid replacement heeft, kan de secr de kalender aanpassen en kan vervolgens nieuwe daglijst geperint worden. (dacht ik) Tijdens de werkbespreking vond men dit niet handig. 'Ochtends om 7 uur is er geen secretaresse en zij kunnen zelf ook wel een nieuwe daglijst printen. Achteraf denk ik nu dat iets in dit hele verhaal niet klopt. Je moet toch eerst de kalender aanpassen, anders krijg je nooit een "andere" daglijst? of heb ik dit mis?? Ik hoor het wel.

genoeg, weer voorlopig.
gr gerrie Shocked

Gerrie

Aantal berichten : 175
Registration date : 25-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

daglijst bij fluid replacement Empty Re: daglijst bij fluid replacement

Bericht  Admin di apr 09, 2013 10:45 am

Hoi Gerrie,

deels heb je gelijk, als je de kalender aanpast zal er een aangepaste daglijst uitgedraaid worden. Maar als je onverwachts besluit een andere behandelingsvorm te kiezen zal je al een daglijst hebben (is al gemaakt door de sevretaresse), dit kun je per direct aanpassen door de behandeling te wijzigen en dan een nieuwe lijst uit te draaien. Hetzelfde gebeurt bij overstappen op single needle, dit gebeurt soms pas na misprikken. Je kunt dan overstappen op een actuele gebeurtenis. Fluid replacement (HDF dus) is ook niet altijd vooraf bekend. Als dit onverwcht moet kun je dus direct het protocol aanpassen (door aanpassen therapie) en opnieuw uitdraaien.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 187
Leeftijd : 60
Woonplaats : denekamp
Registration date : 16-11-08

https://mstwente.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

diamant :: HD

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum