diamant
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

omgaan met diamant

2 plaatsers

Ga naar beneden

omgaan met diamant Empty omgaan met diamant

Bericht  Gerrie do dec 06, 2012 11:24 am

hallo jongens, cheers
heb weer iets.
de verpleging roept de laatste tijd weer om een voorbereide dialyses eruit te gooien, zodat zij extra verslaglegging kunnen doen. En dan vervolgens de dialyse weer in de bezetting zetten.
voorbeeld is hr. Wonink, dial op 27/11, dial van 29/11 is voorbereid. vervolgens is er een actie op 28/11. hiervan hebben zij verslaglegging gedaan. Wij hebben dus de daglijst van de dial van 29/11 opnieuw uitgedraaid en dit was voldoende. De verslaglegging stond er wel bij op.
ik vraag mij af of er tijdens de werkbespreking of in de Keek een melding gerdaan moet worden. Iedereen even weer op de hoogte brengen. Misschien een keer een klinische les??
ik hoor het wel
gr Shocked

Gerrie

Aantal berichten : 175
Registration date : 25-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

omgaan met diamant Empty Re: omgaan met diamant

Bericht  Admin vr dec 07, 2012 2:10 am

Ik probeer elke teamvergadering tijd te claimen om onderwerpen te bespreken, maar de agenda zit elke keer boordevol. Klinische les is haast niet haalbaar, ook dit schema zit boordevol. Pas als er een onderwerp bijvoorbeeld voor HKZ verplicht is krijg ik een paar minuten, met de uitdrukkelijke mededeling om vooral alleen het bewuste stukje te behandelen. Voorbereide dialyse eruit gooien lijkt me niet altijd de goede oplossing, opnieuw uitdraaien kan niet zoveel kwaad.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 187
Leeftijd : 60
Woonplaats : denekamp
Registration date : 16-11-08

https://mstwente.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum