diamant
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorstel t.a.v de tabbladen bij de patienten met inbrengen

diamant :: HD

Ga naar beneden

Voorstel t.a.v de tabbladen bij de patienten met inbrengen Empty Voorstel t.a.v de tabbladen bij de patienten met inbrengen

Bericht  Sandman do aug 19, 2010 12:23 pm

Hoi,

is het een idee om een aantal tabbladen te verwijderen (machine/events en maandgrafiek)? Bij de eerste twee staat gewoon niks en de maandgrafiek wordt volgens mij ook nooit gebruikt. Het lijkt me overzichtelijker en het scheelt misschien in laadtijd voor diamant. Vooral bij de maandgrafiek kan het denk ik wel schelen dat die gegevens niet steeds stand-by gehouden hoeven te worden.

Verder noem ik nog een keer mijn voorstel om de open problemen van het OPA model onder een nieuw tabblad toe te voegen met een rood bolletje erbij. Op die manier moet iedereen er naar kijken en blijft het laagdrempelig onder de aandacht. De lijst zal korter worden en blijven, omdat de problemen dan ook sneller afgesloten worden.
Ik denk namelijk dat het probleem niet zozeer is dat de collega's het niet snappen of niet willen, maar dat ze er gewoon niet genoeg van terug zien. De weg via beloop ->open problemen is denk ik te omslachtig en wordt ook te weinig gebruikt.

Schiet er maar op!

Groet Sander

Sandman

Aantal berichten : 14
Registration date : 09-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

diamant :: HD

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum