diamant
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ADT koppeling

2 plaatsers

Ga naar beneden

ADT koppeling Empty ADT koppeling

Bericht  Gerrie vr apr 05, 2013 10:56 am

hallo jongens,
op vrijdagmorgen (vanochtend dus) hoor ik dat hr hennink is opgenomen, maar geen opnamebalk in de kalender van diamant.
heb update zis getest, kreeg error. Heb vervolgens automatisering gebeld omdat ik dacht dat de koppeling niet aan stond. Zou worden uitgezocht. Ondertussen kijk ik in Xcare wanneer Hennink is opgenomen, blijkt al op 31 maart te zijn opgenomen. Vlak daarna krijg ik telefoon van Martijn; vertelt mij dat de koppleing wel aanstaat, maar dat Diamant zelf deze opdracht heeft geweigerd. Hij heeft dit donderdag gezien, omdat hij toen een foutmelding van cloverleaf kreeg. (Patient is donderdag overgeplaatst naar andere afdeling, koppeling weer geweigerd door Diamant)
Martijn heeft hierover gisteren een mail gestuurd naar Patrick. Daarna opnieuw gebeld door Martijn met de mededeling dat Hennink in de nacht van zaterdag op zondag is opgenomen om 02.45 uur. ...--> Dit was het uur dat de klok om 02.00 uur 1 uur vooruit is gezet door de zomertijd, waarschijnlijk is dit de reden.
ik hoor het wel.
gr Gerrie,
als het niet duidelijk is, ik heb week vrij, maar ben wel thuis bereikbaar. Bel gerust !! Twisted Evil

Gerrie

Aantal berichten : 175
Registration date : 25-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ADT koppeling Empty Re: ADT koppeling

Bericht  Admin di apr 09, 2013 10:16 am

Hoi Gerrie,

dit wordt idd veroorzaakt door de zomertijd. Diamant kent het tijdstip niet tijdens verspringen en omdat er in deze berichten telkens weer dit tijdstip word genoemd keurt diamant de berichten af. Er zal vandaag nog worden ingebeld om de situatie te bestuderen/verhelpen.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 187
Leeftijd : 60
Woonplaats : denekamp
Registration date : 16-11-08

https://mstwente.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum